كارشناس واحد: خانم رزيتاشيراوند كارشناس آموزش
تلفن تماس: 169-33120156 داخلي : 273
آدرس پست الكترونيك: edu@lums.ac.ir
شرح وظايف :
1-انجام كليه مكاتبات مربوط به دانشجويان متقاضي انتقالي و مهماني
2- ارسال پرونده هاي دانشجويان انتقالي به دانشگاههاي مقصد
3- ارسال ريز نمرات و كارنامه كل دانشجويان مهمان و انتقال دائم به دانشگاههاي مقصد
4- اعلام وصول و اختصاص شماره دانشجويي جهت تشكيل پرونده براي دانشجويان انتقالي به اين دانشگاه
5- درخواست نمرات دانشجوياني كه به دانشگاههاي ديگر مهمان شده اند و سپس اعلام به دانشكده هاي مربوطه
6-ارسال كارنامه هاي تغيير رشته و انتقال و ليست سنجش و كارت شركت در آزمون دانشجويان انتقالي
7- بررسي و كارشناسي كارنامه تغيير رشته و انتقال محرمانه دانشجويان متقاضي
8- مكاتبه با سازمان سنجش جهت نظر خواهي در مورد نقل و انتقالات و تغيير رشته دانشجويان متقاضي
9- انجام مكاتبات در خصوص انتقال و مهمان شدن فرزندان اعضاي هيئت علمي و دانشجويان شاهد و ايثارگر
10- درخواست فرم ميزان بدهي دانشجويان انتقالي از صندوق رفاه دانشجويي جهت ارسال به دانشگاه مقصد
11- مكاتبه با دبير شوراي انضباطي دانشگاه در خصوص سوابق انضباطي دانشجويان انتقالي و مهماني
12- انجام كليه مكاتبات مربوط به دانشجويان انصرافي
13- مكاتبه با وزارتخانه جهت تعيين ميزان بدهي آموزش رايگان دانشجويان انصرافي
14- معرفي دانشجويان مهمان به دانشگاهها و مراكز بهداشتي درماني جهت انجام كارآموزي يا اخذ واحد تئوري
15- معرفي دانشجويان به بيمارستانها و مراكز بهداشتي- درماني جهت كار دانشجويي
16- معرفي دانشجويان رشته مامايي به بيمارستانها جهت تكميل آمار زايماني
17- صدور گواهي براي دانشجويان جهت مراكز و سازمانهاي مختلف
18- صدور گواهي اشتغال به تحصيل جهت اخذ گواهينامه رانندگي براي دانشجويان متقاضي
19- در خواست مدارك تحصيلي دانشجويان كارشناسي ناپيوسته از دانشگاههاي قبلي كه مقطع كارداني را گذرا نده اند.
20- شركت در مراحل مصاحبه و گزينش دانشجويان در رشته فوريتهاي پزشكي(نيمه متمركز) و هماهنگي هاي لازم
21- شركت در برگزاري آزمون دستياري
22- شركت در برگزاري آزمون كارشناسي ارشد
23-انجام امور مربوط به متقاضيان خروج از كشور (سياحتي-زيارتي-علمي) مطابق آيين نامه مربوطه
24- پذيرش و ثبت نام دانشجويان خارجي مطابق آيين نامه مربوطه
25- كارشناسي پي گيري نامه هاي روزمره ارجاع شده و انجام مكاتبات لازم
26- پاسخگويي حضوري و تلفني به ارباب رجوع در راستاي تكريم
27- ارائه گزارش عملكردي در راستاي شرح وظايف