يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

معاونت آموزشي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • جلسه پرسش و پاسخ اعضاي هيات علمي با رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 25574
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      تعداد بازديد: 112

      جلسه پرسش و پاسخ اعضاي هيات علمي با رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      جلسه پرسش و پاسخ اعضاي هيات علمي با رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      به گزارش روابط عمومي دانشگاه، نشست رئيس دانشگاه با اعضاي هيئت علمي دانشگاه روز سه شنبه 20-10-1401 در سالن كنفرانس شهيد مطهري معاونت آموزشي برگزار شد.
      اين نشست با حضور دكتر دلفان رئيس دانشگاه، دكتر طاهري كلاني مشاور رئيس دانشگاه و مدير حوزه رياست، دكتر خاكساريان مشاور رئيس دانشگاه و دكتر بهاروند معاون آموزشي و ساير اعضاي هيئت علمي دانشگاه برگزار شد، در ابتدا بعد از تلاوت آياتي از قرآن مجيد رياست محترم دانشگاه ضمن تبريك روز مادر، به تشريح فعاليت هاي اخير صورت گرفته در دانشگاه پرداختند.
      در ادامه جلسه، اعضاي هيئت علمي به پرسش و پاسخ و تبادل نظر با رئيس دانشگاه پرداختند.
      رئيس دانشگاه با اشاره به اهداف جلساتي از اين قبيل گفت: اگر هدف اداره بهتر دانشگاه باشدكه هدف بنده هم همين است؛ بايد پيشنهادات و انتقادات اعضاء هيات علمي را بشنويم تا به اين موارد رسيدگي شود.
      دكتر دلفان در پاسخ به سوال يكي از اعضاي هيات علمي درباره تمهيدات دانشگاه براي تامين امورات رفاهي و پرداخت هديه براي مناسبت ها گفت: بنده از دادن هداياي با مبالغ كم كلاً راضي نيستم و اين پول در كل مبلغ زيادي مي باشد كه ظرف چند سال ميتوانيم در همين كمالوند مشكل مسكن اساتيد و به ويژه اساتيد جوان را مرتفع نماييم.
      يكي از شركت كنندگان گفت: با توجه به اينكه حضرتعالي از اساتيد پايه دانشگاه مي باشيد، لذا نظر و نگاه ويژه اي به آموزش داشته و با آموزش بهتر ميتوانيم درمان قوي تري داشته باشيم.
      رئيس دانشگاه در پاسخ سوال برخي شركت كنندگان به تصميمات اخذ شده درباره نوع آزمون دانشجويان و رسيدگي به تخلفات انجام شده در آموزش دانشكده ها گفت: مدت‌ها است دستور ثابت شوراي آموزشي دانشگاه، برگزاري الكترونيك آزمون ها است و بنده شخصاً دستور پيگيري تخلفات در دانشكده ها را داده و بايد تصميمات عقلاني در اين خصوص گرفته شود.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.51701903343201 seconds.
memoryUsage : 6961Kb