سه شنبه،25 ارديبهشت 1403 English

معاونت آموزشي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون سراسري سال 1400
      كد اطلاعيه: 5181
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      تعداد بازديد: 4639

      قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون سراسري سال 1400

      ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن سال تحصيلي جديد ، بهار علم و معرفت به دانشجويان عزيز به اطلاع ميرساند كليه ي فرايند ثبت نام دانشجويان جديدالورود سال تحصيلي 1401-1400 دانشگاه علوم پزشكي لرستان اعم از ورودي مهر و بهمن به صورت كاملا حضوري انجام ميگردد خواهشمند است به نكات ذيل توجه فرماييد:
      نكته: دانشجويان جهت اعلام وضعيت واكسيناسيون كوويد-19  وارد لينك: formafzar.com/form/t82fu شوند واقدام به ثبت وضعيت واكسيناسيون كوويد- 19 خود نمايند.

      كليه دانشجويان اعم از پذيرفته شدگان ورودي مهر و بهمن الزاماً بايستي در موعد مقرر ثبت نام اينترنتي انجام دهند.
      ثبت نام كليه دانشجويان جديد الورود اعم از بومي و غير بومي در دو مرحله صورت مي گيرد.
      عدم ثبت نام اينترنتي دانشجويان ورودي بهمن در موعد مقرر به منزله انصراف مي باشد .
      مرحله اول: (ثبت نام اينترنتي)
      1.ثبت نام اينترنتي كليه دانشجويان جديد الورود
      زمان ثبت نام اينترنتي:از روز پنجشنبه 08/07/1400 لغايت شنبه 10/07/1400
      نحوه ثبت نام: با مراجعه به سامانه مديريت آموزش به آدرس stu.lums.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمائيد.

      جهت انجام ثبت نام اينترنتي:
      ابتدا تصوير مدارك ذيل را اسكن و با فرمت jpg ذخيره نماييد. ضمنا حجم فايل نبايد از سايز 150kb بيشتر باشد. در ارسال تصوير كارت ملي دقت فرماييد تصوير پشت و روي كارت ملي را اسكن كرده و به صورت فايل يكجا ارسال نماييد.
      • مدارك اسكن شده  بايد كاملاً دقيق، واضح و خوانا باشند.
      • اطلاعات بصورت دقيق تكميل گردد، مسئوليت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده دانشجو مي باشد.
      2.مدارك لازم جهت ثبت نام اينترنتي
      • اسكن تمام صفحات شناسنامه(2 سري در زمان تحويل مدارك)
      • اسكن كارت ملي پشت و رو(2 سري در زمان تحويل مدارك)
      • اسكن عكس4×3 كه در سال جاري گرفته شده باشد(6 قطعه در زمان تحويل مدارك)
      • اسكن مدرك وضعيت نظام وظيفه (ويژه برادران)
      جهت اخذ معافيت تحصيلي:
      با توجه به اينكه اخيراً ثبت و درخواست معافيت تحصيلي توسط خود دانشجو انجام مي‌پذيرد لطفاً به نكات ذيل توجه گردد:
      a.اقدام در خصوص دريافت كد سخا از دفاتر پليس + ۱۰
      b.كليپ آموزشي راهنماي ثبت معافيت تحصيلي را حتماً از مسير ذيل مشاهده نماييد:
      c.(مراجعه به سايت www.vazifeh.police.ir  آموزش  فيلم آموزش راهنماي ثبت معافيت تحصيلي داخل كشوركليپ راهنمايي ثبت معافيت تحصيلي داخل كشور مشمولان )
      d.ثبت درخواست معافيت تحصيلي از مسير ذيل (پس از دريافت كد سخا و مشاهده كليپ آموزشي):
      (مراجعه به سايت www.Services.epolice.ir   وظيفه عمومي  درخواست  پرينت درخواست معافيت)
      e.توجه داشته باشيد پرينت درخواست معافيت تحصيلي اينترنتي حتما همراه ساير مدارك ثبت نامي، حضوراً تحويل دانشگاه داده شود.
      تذكر:
      افرادي كه موفق به ثبت درخواست معافيت تحصيلي اينترنتي نشوند ، زمان تحويل حضوري مدارك نسبت به اخذ درخواست معافيت تحصيلي از دانشكده و تحويل آن به پليس+10 اقدام نمايند.
      شايان ذكر است درصورتيكه معافيت تحصيلي صادر شده توسط پليس+10 به دانشكده تحويل داده نشود، ثبت نام ملغي اعلام ميگردد.
      • اسكن اصل ريز نمرات پيش دانشگاهي و متوسطه با تمبر، مهر و امضاء و عكس - نظام آموزشي سالي واحدي/ترمي واحدي
      • اسكن اصل مدرك ديپلم و پيش دانشگاهي با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرك - نظام آموزشي سالي واحدي/ترمي واحدي
      • اسكن اصل گواهي موقت ديپلم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرك (نظام آموزشي 3-3-6)
      • اسكن صفحه اول دفترچه بيمه(در صورت دارا بودن)
      مرحله دوم: (ثبت نام حضوري)
      پذيرفته شدگان با دردست داشتن اصل مداركي كه در ثبت نام اينترنتي اسكن نموده اند و مداركي كه در ذيل توضيح داده مي شود بر اساس در تاريخ هاي 17/07/1400 لغايت 19/07/1400مطابق جدول زمانبندي كه از طرف هر دانشكده اعلام مي شود به صورت حضوري به دانشكده مربوطه مطابق نشاني قيد شده مراجعه نمايند.(دانلود فرم ها)
      درخواست صدور تاييديه تحصيلي و سوابق فارغ التحصيلي:
      1-پذيرفته شدگان مي بايست با مراجعه به سامانه " تاييديه مدرك تحصيلي وزارت آموزش و پرورش" به آدرس emt.medu.ir با انتخاب گزينه " سوابق فارغ التحصيلي" ارسال كارنامه فارغ التحصيلي و گواهي محل هاي تحصيلي دوره دوم متوسطه، به دانشگاه محل پذيرش خود را درخواست نمايند.كه پس از كامل شدن فرايند درخواست كد پيگيري در اختيار ايشان قرار خواهد گرفت و در مراجعه حضوري به واحد ثبت نام دانشگاه محل پذيرش ارائه نمايند.
      الف) براي فارغ التحصيلان شهريور سال 1395 و بعد از آن، نيازي به مراجعه حضوري به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصيل خود نمي باشد.
      ب) فارغ التحصيلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، با كد پيگيري صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارك تحصيلي ثبت نام در دانشگاه به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصيل خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسي و تائيد، مدارك تحصيلي را اسكن و در سامانه بارگذاري نمايند.
      ج- علاوه بر موارد فوق، اقدام به اخذ تائيديه تحصيلي از طريق emt.medu.ir  نمايند.

      -پذيرفته شدگان رزمندگان و ايثارگران(تكميل فرم مربوطه)

      -حكم مرخصي سالانه با موافقت رسمي بدون قيد و شرط براي كارمندان دولت(فرم شماره 12)
      -فرم انصراف قطعي دانشجو در صورت انصراف از تحصيل و تسويه حساب كامل تاييد شده آن دانشگاه(علاوه بر فرم انصرافي كه در دفترچه شماره 1 تا قبل از تاريخ 25/12/1399 تكميل نموده فرم شماره 1 را نيز كامل نمايند.)
      - پذيرفته شدگان منطقه 1، رزمندگان و ايثارگران(تكميل فرم شماره 4)
      -پذيرفته شدگان منطقه 2 و 3( تكميل فرم شماره 6)
      - پذيرفته شدگان سهميه استان هاي محروم (تكميل فرم شماره 9)
      - دارندگان مدرك كارداني متقاضيان مرد(تكميل فرم شماره 10)
      -پذيرفته شدگان شاغل در آموزش و پرورش ( تكميل فرم شماره 11 توسط اداره مربوطه)
      - پذيرفته شدگان كارمند(تكميل فرم شماره 12 توسط بالاترين مقام اداري)
      -پذيرفته شدگان سهميه مناطق محروم مقطع دكتري عمومي و كارشناسي
      كليه پذيرفته شدگان اين سهميه مكلف به توديع سند تعهد (قبل از ثبت نام حضوري) مي باشند.
      در اين خصوص از روز يكشنبه مورخ 11/7/1400 در شهرستان خرم آباد با كارشناس امور حقوقي دانشگاه خانم مهديخاني (066333131144) و در شهرستانهاي تابع استان به كارشناس امور حقوقي شبكه مراجعه نمايند.
      -پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه بومي مناطق درگير بلاياي طبيعي با در دست داشتن فرم تائيد شده فرمانداري محل رخداد حادثه از روز يكشنبه مورخ 11/7/1400 با كارشناس امور حقوقي دانشگاه خانم مهديخاني (066333131144) مراجعه نمايند.
      -كليه پذيرفته شدگان استفاده كننده از سهميه 30% بومي مكلف به توديع سند تعهد(قبل از ثبت نام) مي باشند. در اين خصوص  در شهرستان خرم آباد با  كارشناس امور حقوقي دانشگاه خانم مهديخاني (06633313144) و در شهرستانهاي تابع استان به كارشناس امور حقوقي شبكه بهداشت مراجعه نمايند.
      تذكر مهم:
      درصورت نقص در مدارك، ثبت نام انجام نمي شود. خواهشمند است بهنگام ثبت نام حضوري، تمام مدارك درخواست شده را تكميل نماييد.

       






دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543354 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.83755302429199 seconds.
memoryUsage : 8599Kb