يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

معاونت آموزشي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • مراسم تقدير از فرايندهاي برتر جشنواره سيزدهم و چهاردهم شهيد مطهري برگزار گرديد
      كد خبر: 21760
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      تعداد بازديد: 121

      مراسم تقدير از فرايندهاي برتر جشنواره سيزدهم و چهاردهم شهيد مطهري برگزار گرديد

      مراسم تقدير از فرايندهاي برتر جشنواره سيزدهم و چهاردهم شهيد مطهري برگزار گرديد
      جشنواره شهيد مطهري همه ساله در سراسر كشور به صورت فرايندي در دو سطح دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و كشوري برگزار مي‌گردد. هدف اين جشنواره شناسايي، معرفي و تقدير از فرايندهاي نوآورانه برتر ارائه شده توسط اعضاي هيات علمي دانشگاه ها در شش حيطه: 1- تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي، 2-مديريت و رهبري آموزشي، 3- ياددهي- يادگيري، 4- يادگيري الكترونيك، 5- ارزشيابي آموزشي، 6- طراحي و توليد محصولات آموزشي و در نهايت گسترش و تقويت دانش پژوهي آموزشي است.
      مراسم مربوطه امسال نيز با مساعدت معاونت محترم آموزشي دانشگاه پس از طي مراحل شناسايي و داوري فرايندها در روز يك شنبه هفتم شهريور ساعت 9 تا 11 با حضور معاون آموزشي و مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي و كارشناس واحد دانش‌پژوهي و نيز صاحبان فرايندهاي برتر در سالن جلسات معاونت آموزشي برگزار گرديد.
      فرايندهاي برتر در جشنواره سيزدهم و چهاردهم به شرح ذيل مورد تشويق قرار گرفتند:
      در جشنواره شهيد مطهري 1399، از 15 مورد فرايند ارسال شده به دبيرخانه جشنواره پس از داوري در كميته جشنواره شهيد مطهري بر اساس معيارهاي گلاسيك در شش حيطه فرايند برتر انتخاب شد و فرايندهاي ذيل  از مجموع 56 امتياز، امتيازات و رتبه‌هاي ذيل را كسب كردند:
      1- فرايند جناب آقاي دكتر حشمت اله اسدي با عنوان "تدوين نقشه راه در حوزه آموزشي دانشگاه علوم پزشكي لرستان" در حيطه مديريت و رهبري آموزشي  با 47 امتياز رتبه اول را كسب كرد.
      2- فرايند سركار خانم دكتر شهين رئوفي با عنوان "طراحي و اجراي آموزش الكترونيكي درآموزش  پرستاري" در حيطه يادگيري الكترونيك با امتياز34 رتبه دوم را كسب كرد.
      3- فرايند سركار خانم دكتر شيرين حسنوند با عنوان " برگزاري دو دوره مدل شريك باليني فراگير: راهي براي ارتقاء رضايت، يادگيري، همدلي و خودكارامدي دانشجويان پرستاري  در آموزش باليني در حيطه ياددهي يادگيري با امتياز 33 رتبه سوم را كسب كرد.
      4- فرايند سركار خانم دكتر خاطره عنبري با عنوان "بازنگري برنامه درسي دوره كارآموزي پزشكي اجتماعي دانشكده پزشكي خرم آباد" در حيطه تدوين و بازنگري برنامه هاي درسي با 32 امتياز رتبه چهارم را كسب كرد.
      5- فرايند جناب آقاي دكتر علي معظمي گودرزي با عنوان "طراحي، اجرا و ارزشيابي نرم افزار چندرسانه‌اي آموزش اندنوت (رفرنس نويسي) با استفاده از برنامه استوري‌لاين"در حيطه طراحي و توليد محصولات آموزشي با امتياز 31 رتبه پنجم را كسب كرد.
      6- فرايند سركار خانم دكتر سميرا رسانه با عنوان "بررسي اثربخشي آزمون‌هاي كوتاه كلاسي بر نمره نهايي درس فيزيك در دانشجويان مقطع كارشناسي بهداشت" در حيطه ارزشيابي آموزشي با امتياز 25 رتبه ششم را كسب كرد.
      در جشنواره شهيد مطهري 1400، از يازده مورد فرايند ارسال شده به دبيرخانه جشنواره پس از داوري در كميته جشنواره شهيد مطهري بر اساس معيارهاي گلاسيك (داشتن اهداف مشخص، آماده سازي كافي، استفاده از روش هاي مناس، ارائه نتايج مهم، معرفي موثر برنامه و برخورد نقادانه) در پنج حيطه فرايند برتر انتخاب شد و فرايندهاي ذيل از مجموع 56 امتياز، امتيازات و رتبه‌هاي ذيل را كسب كردند:
      1- فرايند سر كار خانم كبري رشيدي با عنوان "طراحي، اجرا و ارزشيابي برنامه‎ي‎ آموزشي شبيه‎سازي فرايند تصميم‎گيري در موقعيت‎هاي دشوار اخلاقي" در حيطه تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي با 47 امتياز رتبه اول را كسب كرد.
      2- فرايند جناب آقاي دكتر حشمت‌اله اسدي با عنوان "تدوين سند جامع الگوي تعاملات بين بخشي در آموزش پزشكي" در حيطه مديريت و رهبري آموزشي با 45 امتياز رتبه دوم را كسب كرد.
       3- فرايند سركار خانم دكتر فاطمه قاسمي با عنوان "طراحي، اجرا و ارزشيابي روش¬هاي يادگيري و ياددهي ارتقا كيفيت آموزش باليني درس بهداشت مادران و نوزادان (MNH) دانشجويان كارشناسي پرستاري" در حيطه ياددهي يادگيري با 42 امتياز رتبه سوم را كسب كرد.
      4- فرايند جناب آقاي سجاد ياراحمدي با عنوان "ارزيابي و ارتقا صلاحيت باليني دانشجويان پرستاري به شيوه مجازي در طي پاندمي كوويد-19" در حيطه ارزشيابي آموزشي با 34 امتياز رتبه چهارم را كسب كرد.
      5- فرايند جناب آقاي دكتر محمد فريدن با عنوان"طراحي، ساخت و ارزشيابي شبيه ساز قفل بينابيني ايمني مكانيكي" در حيطه طراحي و ساخت محصولات آموزشي با 33 امتياز رتبه پنجم را كسب كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.705607175827 seconds.
memoryUsage : 6978Kb