پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

معاونت آموزشي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • ااطلاعيه معاون آموزشي دانشگاه در خصوص نحوه فعاليتهاي آموزشي از تاريخ 99/09/01 لغايت 99/09/14
      كد اطلاعيه: 4945
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      تعداد بازديد: 249

      ااطلاعيه معاون آموزشي دانشگاه در خصوص نحوه فعاليتهاي آموزشي از تاريخ 99/09/01 لغايت 99/09/14

      با توجه به مصوبات ستاد ملي كرونا و شرايط موجود فعاليت معاونت آموزشي دانشگاه و دانشكده هاي تابعه از تاريخ ۹۹/۹/۱ تا پايان محدويت هاي اعلام شده به شرح ذيل جهت اجرا ابلاغ مي گردد:
      ۱- با توجه به اينكه مقرر گرديده هرگونه آموزش صرفا به صورت مجازي و آنلاين برگزار گردد، لذا كليه دانشكده ها تعطيل بوده و صرفا كاركناني كه براي حفاظت فيزيكي و تاسيسات و سامانه هاي الكترونيك ضروري باشند حضور خواهند يافت. بديهي است در ايام مذكور آموزش ها و آزمونهاي مجازي طبق برنامه قبلي برگزار خواهد شد.
      ۲- در خصوص حضور اعضاي هيات علمي باليني با هماهنگي معاون آموزشي بيمارستان و  رييس بخش مربوطه تصميم گيري خواهد شد.
      ۳- اعضاي هيات علمي علوم پايه مشروط به اينكه استفاده از اين بخشنامه ، تداخلي در تدريس غير حضوري ايشان نداشته باشد، با موافقت رئيس دانشكده مي توانند از مصوبات دولت بهره مند گردند.
      ۴- حضور دانشجويان در دانشكده ها تابع مصوبات ستاد ملي كرونا بوده و الزامي نمي باشد.
      ۵- صرفا دانشجويان كارورزي پزشكي و رزيدنتي بنابر نظر رياست دانشكده و معاون آموزشي بيمارستان مي بايست در محل كار حضور داشته و در صورت لزوم از خوابگاه استفاده نمايند.
      ۶- مديران محترم مي بايست ترتيبي اتخاذ نمايند كه با پيش بيني تمهيدات لازم و عدم ايجاد وقفه در ارائه خدمات به ارباب رجوع بويژه خدمات ضروري، كليه خدمات را با حضور حداكثر يك سوم كاركنان ارائه نمايند و تا دو سوم كاركنان را از طريق دوركاري با اولويت كاركنان مبتلا به بيماري هاي زمينه اي و خاص و مادران باردار و داراي فرزند زير ۶ سال از حضور در محل كار معاف نمايند
      ۷- تعيين روزهاي حضور كارمندان در محل كار بر عهده مدير مربوطه است
      ۸- دوركاري به منزله تعطيلي نبوده و كليه كارمندان در طول ايام دوركاري ملزم به ارائه خدمت از منزل به صورت الكترونيكي در تمامي ساعات اداري بوده  و مي بايست به صورت انكال به مدير مربوطه خود پاسخگو باشند.
      ۹- در كليه وضعيت هاي ۳ گانه هشدار، ماموريت هاي اداري غيرضروري لغو و واحدهاي تابعه موظفند از اعزام كاركنان خود به ماموريت هاي اداري غيرضروري خودداري نمايند.
      تلفن هاي ضروري حوزه معاونت آموزشي جهت تماسهاي ضروري
      1-خانم زهرا ساكي، كارشناس تحصيلات تكميلي و مقاطع دكتراي حرفه اي 09168483940
      2-خانم رضوان باطبي، كارشناس خدمات آموزشي مقاطع دكتراي حرفه اي 09163672868
      3-خانم فرشته دلفان، كارشناس خدمات آموزشي مقاطع كارشناسي 09165537420
      4-آقاي مسعود فرهادي نيا، سرپرست اداره دانش آموختگان 09168496177
      5-خانم ناهيد سليماني، مسئول سامانه هم آوا 09163674379
      6-آقاي بهمن راد، مسئول IT معاونت آموزشي 09373688118
       
      دكتر صديقه ندري
       معاون آموزشي دانشگاه




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.9795689582825 seconds.
memoryUsage : 5859Kb