جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت آموزشي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • مراسم تقدير از اساتيد نمونه دانشگاه، همزمان با روز استاد در سالن آمفي تئاتر مجتمع پرديس كمالوند
      كد خبر: 10943
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
      تعداد بازديد: 737

      مراسم تقدير از اساتيد نمونه دانشگاه، همزمان با روز استاد در سالن آمفي تئاتر مجتمع پرديس كمالوند

      مراسم تقدير از اساتيد نمونه دانشگاه مورخ 96/02/12 همزمان با روز استاد در سالن آمفي تئاتر مجتمع پرديس كمالوند برگزار گرديد .
      در اين مراسم كه به همت معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد از اساتيد نمونه و برتر تقدير شد. اين مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمين قاسم متقي نيا امام جمعه ي موقت خرم آباد و از اساتيد دانشگاه علوم پزشكي، دكتر ساكي رئيس ، دكتر عباس زاده معاون آموزش، دكتر طاهري كلاني معاون پژوهشي و دكتر شيخيان معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، دكتر سپهوند معاون غذا ودارو و همچنين آقاي عيدي مشاور رئيس و مدير حراست دانشگاه، مديران دانشكده ها و گروه هاي مختلف آموزشي و جمعي از اعضاي هيأت علمي دانشگاه آغاز و به پايان رسيد.
      در ابتداي برنامه حجت الاسلام و المسلمين متقي نيا ضمن تبريك اعياد شعبانيه و فرارسيدن روز استاد و معلم خداوند را بالاترين معلم عنوان كرد واز شريعت و عالم هستي به عنوان كتاب هاي خداوند ياد كرد. وي در ادامه علم آموزي، شاگردپروري، مسئوليت پذيري، مهارت در انتخاب بهتر را مهم ترين وظايف معلم كه در قرآن به آن اشاره شده است دانست و گفت: متأسفانه امروزه موانعي بر سر راه شاگردپروري وجود دارد كه تأثير آن را كاهش مي دهد و بايد موشكافي شود. حجت الاسلام والمسلمين متقي نيا عنوان كرد: معلم نه تنها بايد به علم دانش آموز بيفزايد بلكه مي بايست مسئوليت پذيري و به ويژه انتخاب بهتر را به شاگردانش القا كند. امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به نقش بالاي شهيد مطهري در پيروزي انقلاب دانش بالا و ترويج اسلام ناب و عميق، شناخت از وضعيت اجتماعي دوران خود، خستگي ناپذيري و مطيع امام بودن و ولايت مداري را از مهم ترين خصوصيات ايشان قلمداد كرد و گفت: جايگاه شهيد مطهري به اندازه اي بود كه حضرت امام(ر ه) ايشان را به عنوان رئيس شوراي انقلاب انتخاب كرد. وي در پايان از مسئولين برگزار كننده ي مراسم تشكر كرد.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز در اين مراسم ضمن تبريك فرارسيدن روز معلم و استاد از اساتيد دانشگاه به عنوان اركان اصلي مجموعه ي دانشگاه علوم پزشكي ياد كرد و نقش هيأت علمي دانشگاه را در رشد و تعالي و ارتقا فرهنگ جامعه بي بديل دانست. دكتر ساكي خاطرنشان كرد: در واقع بخش آموزش رسالت اصلي دانشگاه علوم پزشكي است و ما نبايد در هيچ شرايطي اجازه بدهيم اين موضوع كمرنگ شود. وي عنوان كرد:علاوه بر آموزش، پژوهش، تحقيق و كارآفريني بايد سرلوحه ي برنامه ي آموزشي دانشگاه قرار گيرد. رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ادامه علم را نتيجه ي عقل دانست و گفت: عقل نمونه ي خود خداوند است و هنر انسان از جز به كل رفتن است كه علم و دانش واسطه ي اين كار است و اين موضوع اهميت مقام معلم و استاد را به وضوح براي ما آشكار مي سازد. دكتر ساكي همچنين ابراز اميدواري كرد كه بستري فراهم شود تا مقام و منزلت اساتيد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
      معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي نيز در اين مراسم ضمن تشكر از حضور اساتيد دانشگاه در مراسم گزارشي از عملكرد معاونت آموزشي و دستاوردهاي اين مجموعه ارائه داد. دكتر عباس زاده افزايش رشته هاي كارشناسي ارشد را از 3 رشته به 10 رشته و همچنين راه اندازي 4 رشته ي دستياري، كسب مجوز قطعي دانشكده دندانپزشكي، كسب رتبه برتر آموزش مامايي در كشور و انتخاب استاد برتر از علوم پزشكي لرستان را از مهم ترين دستاوردها و كسب مجوز قطعي دانشكده داروسازي، ساخت و تجهيز سالن آزمون، مركز سلامت باليني، مركز آموزش الكترونيك، مركز توليد محتواي آموزش مجازي و راه اندازي 4 رشته دستياري ديگر را از طرح هاي در دست اقدام كه رشد بالاي 80 درصدي براي بهره برداري داشته اند عنوان كرد. دكتر عباس زاده همچنين خاطر نشان كرد: در راه موفقيت هايي كه ظرف 3 سال اخير داشته ايم معاونت پژوهشي همكاري بسيار خوبي داشته اند كه جاي تقدير دارد.
      دكتر طاهري كلاني در ادامه ي مراسم معاونت آموزش و تحقيقات را دو حلقه ي ناگسستني از هم دانست و گفت: ما اگر در امر آموزش ضعيف عمل كنيم نبايد انتظار داشته باشيم بخش پژوهشي به خوبي عمل كند. معاون پژوهشي دانشگاه ادامه داد: آموزش مقدمه ي پژوهش است و من از زحمات معاون آموزشي دانشگاه به خاطر دستاوردهاي چند سال اخير تشكر مي كنم.
      در بخش پاياني برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمين متقي نيا، رئيس دانشگاه، معاون آموزش، معاون پژوهشي و مدير حراست دانشگاه از اساتيد برتر كه موفق به اخذ مدارج بالاي علمي شده اند با اهدا لوح و هدايايي تجليل به عمل آمد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.70163202285767 seconds.
memoryUsage : 6987Kb